Monday, October 5, 2015

Sawang..bersawang dan seangkatan dengannya

Assalamualaikum w.b.t,

sebelum tu mari lerrr kita bersihkan sesawang yang dah banyak kat blog ini. kenapa azi menyepi? last post pun masa November 2013.

KENAPA???? KENAPA??? KENAPA???


2013 adalah tahun yang tidak akan dilupakan oleh azi. 2013 adalah tahun yang sangat menyedihkan bagi azi, babah dan seluruh keluarga azi. 2013 adalah tahun yang perasaan itu tidak boleh diungkapkan dengan kata-kata. Ya mungkin ada yang kata "alah.. dah 2 tahun dah berlalu..move on laaa.", "alaaaa benda lama buat apa nak dikenang", dan paling worst apabila ada yang mula menghukum kita dengan mengatakan "jangan lah nak menangis je or sedih je.. tak redha la tu dengan apa yg berlaku..terseksa nanti orang kat sana".. 

 Awak..awak.. awak..dan awak sekalian yang diluar sana.. jangan mudah berkata-kata. jangan mudah menghukum orang sebab kita tak tau kekesalan apa yang mereka hadapi sehingga mereka berbuat sebegitu..rakyat Malaysia atau senang cakap orang islam kita sendiri mudah menghukum orang..

apa yang berlaku pada 2013.. akan azi cerita bila azi dah kuat untuk cerita..walau sudah 2 tahun berlalu..tetapi kehilangannya sehingga sekrang masih terasa.





take care.

lots of love,
aziah abdollah





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...