Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 29, 2010

Kenapa…kenapa…dan kenapa

Kenapa org selalu menyibuk psl personal life saya?sy x suka okeys…

Kenapa saya selalu leka?sbb berangan byk sgt

Kenapa saya malas? Hahahahaha yg ni x leh nk elak la kan…

Kenapa manusia ni selalu budget diri sendiri sgt lah sempurna dan bgs sgtttt?ingat lah tiada manusia yg sempurna di muka bumi ini…

Kenapa perjalanan master study sy sgt lah sukar?sbnr nye sy yg pemalas kata perjalanan susah plak…

Kenapa org disekeliling sy suka berpura-pura?show ur true color is better okeys…

Kenapa saya dh x de personal life skrg?sgt lah bohsannnnn…

Kenapa saya dh lama x blk umah?sbb sy xde duit..elaun x msk…tp nasib baik de NSF jd dpt lah sy blk umah minggu nie..

Kenapa saya buat entry ni?ntah lah…

Yg penting kenapa…kenapa…dan kenapa..persoalan itu akan sentiasa bermain difikiran kita…







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...