Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 3, 2010

Entry khas tuk roomate saya..

hehehehe disebabkan saya lupa lagi tuk snap pic makanan ms berbuka td so sy tukar entry yek arinie...hahahahaha sila lempang saya sekali sbb asyik lupa je...mn x lupa nyer makanan sampai je terus baca doa terus makan...dh blk bilik br ingat..so lempang saya lg sekali... :D...

okeys la entry ni saya buat khas tuk roomate saya tuk sem nie..before this saya duk sorg2..so sem nie saya berubah angin tuk ada roomate..sbb sy rase sbnr nyer sy x leh hidup tanpa kawan sebilik nie....nama dia nabilah..panggil dia belle...sbnr nyer kwn2 dia panggil dia belle dengan ejaan bell..tp saya panggil dia dgn ejaan belle..hehehehehe bagi glamour sikit... okeys seblum citer lebih lanjut meh kita tgk dulu muka belle nie ek...

pic ni ambil dari FB dia...hehehehe.. :)

comel x?cantik x?comel dan cantik kan dia nie...dia budak degree sem akhir skrg nie..so sentiasa busy dengan projek final sem dan asgnmnt yg menggunung tinggi...bila dia merungut tu comel je bunyi nyer...saya baru 3 bulan kenal dia..tp rase mcm dh kenal lama..sbb dia ni leh share anything je...dia asal penang...dh x available lg tau...dia dh berpunya..so jgn frust yek lelaki2 yg diluar sana... :)...

okeys la x nak cite pjg2 kite terus pada niat yg sbnr nye yek...sbnr nye saya nak wish belle..

HAPPY 22th BIRTHDAY
semoga diberkati umur dan dimurahkan rezeki selalu...semoga apa yg diimpikan akan tercapai..smoga berbahagia hingga akhir hayat n ceria2 selalu...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...