Wednesday, September 1, 2010

Makan Apa Puasa ke 22

Hye!!!! bertemu kembali kita dalam segmen makan2..hehehehehehehe..arini korang semua makan apa?saya makan biasa-biasa sudah..beli di bazar saje...dh kata duk hostel..haruslah beli kat bazar sajek...hostel mana boleh msk...tsk..tsk...tsk...tp sebelum saya makan apa2 jua makanan berbuka saya haruslah memakan benda alah nie dulu..dah 3 ari saya kena makan benda nie...saya doakan semoga saya cepat sembuh.. :)

ye..ni ubat..dan saya kena makan ubat2 ini...ini bukan ubat yg sbnr..pic dari pakcik google sajek

food yg saya makan...SORRYYYYYYYYYYYY saya x snap pic...sbb sambil berbuka sambil layan movie...so keterujaan adalah melihat movie di laptop...dh abis makan baru ingat nak amik pic...pe citer kan...saya cite je la ek apa saya makan..boleh kan?boleh lah...hehehehe

arini saya beli kuih cucur udang yang terbaik dari ladang...kuah nye sambal kacang...sgt sedap okeys.... :D ....pastu beli oblong burger..1st time try mkn oblong nie..dan Alhamdulillah x mengecewakan... :D ...n last sekali saya beli paru sambal....so skrg sy tgh tersandar kekenyangan...dan oblong de lagi separuh x abis makan...Ya Allah banyak betul kan saya makan..owh lupa plak saya pun beli air tembikai...perghhh sedappppp juga air tembikai dia siap de isi2 tembikai lagi..semua nye saya beli kat bazar sajek...dh kata duk hostel kan...jadi haruslah makanan bazar je yg saya makan.... :D ....

okeys..cau..cin..cau...saya nak solat isyak dulu...nanti2..klu de story lagi saya cite lagi k...skrg nie x leh la nk cite feeling2 kt blog..citer marah x leh..citer sedih x leh..smua x leh...borink kan klu de org yg baca blog kite n nk tersentap2 dgn apa yg kite tulis...x besh langsung kan...okeys la...jgn tension2..hidup mesti ceria....yeay!!!!






2 comments:

Badriah said...

sedap ek oblong tu???bgus la..berbaloi2...air tembikai tu kn fresh dr ladang bak kata abg tu,sbb tu sdp....haha...=D..

Aziah said...

fresh dr ladang ek...anggur dia smlm pun nmpk mcm sedap... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...