Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 31, 2010

Makan Mana Puasa ke 21

Heeeeeeeee....org len post makanan kat blog..saya pun nak juga la..hehehehehe...arini g kuar buka ngan my best friends forever djah....jalan mana?jalan kat tebrau city..makan apa?makan vivo...hehehehehe...tp pic kat djah..so saya upload yg sy amik dr pakcik google je ek...kihkihkih...jom lah layan menu berbuka tadi...

ni makanan djah

mine

mama djah menu

air masing2 amik ice lemon tea(mine), ice chocolate(djah), orange juice(mama djah)...overall makanan kat vivo adalah sedap dan harga pun okeys for me... ^_^...seronok sangat rase nyer dpt buka pose ngan BFF saya...sbb dia memahami saya dan tidak pernah meletakkan kesalahan di atas bahu saya...klu kitorg de kecil ati kitorg akan pk mngkin salah kitorg..last2 sekali dua2 akan minta maaf...itu lah yg terbaik.. :)..adios amigos...x leh ckp byk2..kan de yg terasa susah saya..


* pic google ed








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...