Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 8, 2010

"GIGI BIRU"

ampun kan saya penunggu gua blog..ampun kan saya....sorry la lama dah x hupdate...bukan la x nak hupdate...tp keadaan x berapa nak mengizinkan..banyak benda yang sy nak kena settlekan, pikirkan dan yang sama waktu dgn nyer la..hamboi..hamboi..mengalahkan org yg dh berkeluarga dan bekerjaya je saya ni kan..padahal studen je lagik..hmm x tau la mcm ne agaknye ghuper saya kalau dah berkeluarga dan bekerjaya nanti..jangan mcm zombi kampung pisang sudah...okeys-okeys kite kembali kepada tajuk asal k..

tajuk kita arini adalah "gigi biru" yek kawan-kawan smua...ataupun dalam bahasa omputih nyer bluetooth...owh sgt bahaya woooo on2 gigi biru ni di luar kawasan rumah terutama nye kawasan-kawasan yang ramai orang nie cth mcm kt bus stop ke, dlm bus ke, kat shooping kompleks ke dan yang sama waktu denganyer la yek...kejadian ni berlaku jumaat minggu lepas..apa?jumaat nye cite baru nak cite jumaat skrg..hehehehe sorry la asyik lupa jek...tuan punyer blog adalah berada dalam bus untuk pulang ke pangkuan keluarga untuk sama-sama membuat makan-makan untuk kwn2.. sewaktu saya berada dalam bus..adalah seorang "pakcik" nie..pakcik okeys muka dia mmg mcm baik giler n innocent sekali bila saya ternampak apa yg ade dlm handphne dia terus sy mcm Ya Allah keji giler perangai dia...

begini kisahnye ye murid-murid...hehehehe lantaklah korg nak kata saya ni senget ke apa sbb kejap panggil kawan-kawan kejap panggil murid... :)... saya duk blkg seorg pakcik ni...bila bus dh tutup lampu n org smua dh tido...sy x leh tido sbb cahay dr hp dia yg konon2 nak nyorok dr org nmpak tp dia x sedar yg sy kat blkg dia nmpk apa yg dia buat...owh sy adalah sangat2 allergic k dgn cahaya klu mau tido...klu nk tido mesti gelap gulita seluruh bilik tu..klu x nanti kejap2 saya bangun...benda pertama yang buat saya terkejut adalah apabila pakcik tu buka folder video dlm hp dia..saya ingat mngkin de surah2 atau apa2 yang sesuai dgn umurnyer...sekali saya nmpk tajuk dia T*t*k terkeluar dari baju, dan mcm2 lagi benda lucah lah...masa tu saya dh hah biar benar..dan lg buat saya terkejut apabila dia pergi ke button send via gigi biru..then dia search gigi biru yg available dlm bus tu...masa tu mmg saya dh takut..sy terus cepat2 check hp saya tkt gigi biru sy terON..nasib baik saya punya x ON..tp ada juga la sy tgk dua tiga gigi biru yg kene...huhuhu sungguh takut pengalaman sebegitu...

so kepada kengkawan smua..bila korg kuar dr umah je off kan lah yek gigi biru korg tu..bahaya tau...apa la org mcm tu kan...ada anak bini..hah saya tau dia ada anak bini sbb dia letak gambo anak dia kat hp...tp perangai mcm ape jek...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...