Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, October 26, 2010

YANG PERTAMA DAN MUNGKIN TAK MUNGKIN YANG TERAKHIR

Alhamdulillah..akhirnya setelah hampir setahun setengah sambung master nie....baru lah dapat publish paper...yahoooooooooo....syukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t....jika 1st year sebelum ni mcm2 dugaan yang datang...mcm2 paper yg dh ditulis (tp satu pun x accpeted)..huhuhu saya sedey di situ..biar perjalanan saya lambat bermula..tapi insyaAllah sudah nak sampai ke penghujungnya...

jom nengok paper saya yg bakal dipublish k...

nampak x?klu x nampak meh-meh saya bagi tau tajuk paper saya or lebih kepada tajuk research saya...
jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng

The New Approach for Iris Segmentation Using Ellipse Operator....

wah...iris segmentation..pe tu iris segmentation?okeys2 iris segmentation nie one of the part tuk uat iris recognition..dan iris segmentation nie adalah part yg paling susah..ye itu sy akui..mmg paling susah sebab iris dan pupil kita nie sebenarnya x bulat betul2...ada sedikit bujur disitu..huhuhu..lama owh nak detect benda nie...tp Alhamdulillah, sekarang semuanya berjalan dengan lancar.. ^_^....iris recognition ni boleh gantikan biometric identification yg len...kalau kat negara barat tu dh bermcam recognition system ada, face la, thumbprint la, signature la, iris la dan byk lg..tp negara kita br la dgn satu teknologi je iaitu thumprint...so saya skrg tgh uat research dan develop system tu...doa-doakan saya yek supaya perjalanan saya berjalan dengan lancar... :D

okeys..setakat nie je la..ada benda lagi nk uat..bye2







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...