Monday, May 3, 2010

Aktiviti di hujung minggu

Salam semua...saya harap semua sihat dan sentiasa berada di bawah rahmat NYA k...actually x tau nak tulis pe..jd cite lah pasal aktiviti di hujung minggu....apa aktiviti saya?duduk hostel je kot...tgk wayang?makan tido makan tido?ermmmmm seperti biasa aktiviti saya adalah balik ke rumah makcik saya...since duk hostel pn bosan..ada kawan pn mcm serupa baik x de kawan...apa lah yg di buat oleh saya agak nye ek...ye la ujung minggu je blk umah makcik..x balik umah makcik balik umah parents kat nilai tu...tp mostly memang balik umah makcik la kan..kalau tiap2 minggu nak balik umah parents pokai la nampak gaya nyer...hehehehehehe

aktiviti yg dibuat kat umah makcik saya minggu ni de lah seperti biasa jumaat ptg blk xde uat pe2..just main2 dgn adik2 sedara..sabtu pepg dh bgn sbb nak teman makcik g tesco sbb nak beli brg dapur yg dh abis..blk dr tesco, adik sedara yg br habis matriks bg games..main la games dr tgh ari sampai ptg..mlm?nengok af..sronok sgt sbb pelajar yg x disukai x dipuji mlm konsert aritu...bkn la dia nyanyi x sedap tp attitude dia tu yg x suka...berlagak muka pn muka berlagak sombong..br msk af dh perasan peminat berjuta2...aduiishhhhhh tolong lah...kalau suara sedap tp attitude x de x keman juga kan...oooooppppsss terlari plak topik...

aktiviti di hari ahad pula sambung main games dan tolong makcik buat soalan peperiksaan..ye la kan dh msk bulan 5 jd budak2 sekolah dh nak periksa pertengahan tahun..cikgu2 dh start busy buat soalan...since makcik saya cikgu BI..saya pun tlg dia buat soalan BI kertas 1 dan 2...^_^..ada talent x nk jd pendidik?ermmm mcm x je...setakat buat kertas soalan boleh la..nak mengajar aduiihhhhhhh terketar segala kepala lutut...mlm ahad blk utm...bermula lah semula kehidupan yg membosankan di utm ini...sungguh mmg sangat bosan...

minggu nie blk nilai plak...sbb nak sambut mother's day...korang semua sambut kat mana yek?apa yg korang bagi ek?ada idea x?buntu la nak bg ape...x kan nk bg benda yg sama mcm thn lepas...thn lepas dh bg beg tangan...thn nie nk bg pe ek?huhuhuhuhu x de idea la plak...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...