Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 25, 2010

Bila kerani bank jd CSI pegawai penyiasat

okey jom2 saya nak jual cite nie..nak beli x?hehehehehehehe...

xde la best mana pn cite nie tp just nak share dgn smua...okey lah..sbnr nye sy nak beli kete..so byklah urusan nak kene uat kan...tunggu pihak bank call kan...yesterday ada lah satu bank ni call...bank pe?ambank...tp soklan dia sungguh menyakitkan hati dan sehingga membuatkan saya menjawab dgn kasar sekali..okey2 jom kite nengok balik yek apa kerani tu ckp:

kerani: awak ni Aziah binti Abdollah ke?
me: yup..saya aziah
kerani: boleh saya tau ic number awak x?
me: 830527-##-####
kerani: okeys..awak skrg kt mana yek?
me: sy skrg kt utm skudai..
kerani: upm skudai?
me: upm tu kat serdang..saya utm skudai..johor
kerani: okeys boleh bg u punya alamat x?
me: okeys boleh..ni alamat saya......
kerani:awak nie buat pe yek?
me: saya student lg...
kerani: owh okeys...awak nie diploma ke?
me: (terkedu sekejap dan terpk umur aku dh 27 x kan lah br diploma)..then jawab eh tak2 saya buat master by research
kerani: apa master by apa?boleh eja x? d.e.s.e (x sempat abis eja sy dh potong)
me: research..r.e.s.e.a.r.c.h...
kerani: apa tu?
me: kajian..kajian
kerani: owh okeys..so dlm bidang apa?
me: sains komputer..
kerani: abis tu mcm ne awak dpt duit tuk beli kete...
me: owh saya pakai duit simpanan saya spjg sy blaja n biasiswa..
kerani: duit simpanan?awak dpt dr mana duit2 tu smua.(kenapa harus pertikaikan saya dpt dr mana..bukan amik duit mak bapa dia pun)
masa ni saya dh mula angin
me: saya simpan la..kan sy ckp sy pakai duit simpanan n duit biasiswa yg sy dpt bulan2...
kerani: biasiswa ape awak dpt..
me: MOSTI
kerani: bapa awak nie pencen dr mana?
me: owh dr jabatan perangkaan malaysia,sbg perangkawan/statistician
kerani: owh...pangkat pe dulu...sy tanye nie..pangkat pe dulu..
me: PENGARAH NEGERI WILAYAH PERSEKUTUAN
kerani: owh okeys terima kasih

p/s: adakah dia sudah terkedu dgn ayat yg terakhir itu...amik ko nak sgt tau kan..meh saya kasi tau....sibuk sgt hal org...suka ati saya lah nk beli kete pakai duit sendiri...ingat saya ni teruk sgt ke...nak guna duit mak bapa je...rase nye kerani tu haruslah pergi msk sekolah blaja adab2 plak...no manner la kerani bank nie...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...