Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 9, 2010

dipersalahkan atau tidak?

bila manusia membuat statement begini:

"tu lah tadi org dh suh bg x nak..at least boleh tgk cara pasang"

ayat tu dikira mcm ne?sdg kan pada ms tu masing2 hanya ada satu je brg tersebut...
pada pandangan saya ayat itu lebih kepada menyalahkan sesorg..tp nak buat mcm ne bila salah sorg hanya membawa diri dan cuba tenangkan hati dan slh sorg mendapat bantuan dr ibu untuk menang..dh tentu lah last sekali yg membawa diri itu adlah org yg kalah..dan akhir sekali saya adalah org yg kalah itu...

okeys stop it..saya x suka dengan situasi begini..saya memang anak yg jahat dan nakal sedari kecil tp saya sentiasa mencuba untuk menjadi anak yg baik di mata parents...sekarang saya hanya berserah kepada Allah..biarlah Allah yg menentukan perjalanan saya sebagai seorg anak, adik, kakak, sahabat dan student...sbb saya dh mula merasa letih bila terpaksa melakukan yg terbaik sahaja demi tuk memuaskan hati semua org....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...