Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

entry kali nie x tau nak letak tajuk pe..sbb kepala adalah dalam keadaan yang serabut sangat2...otak minggu ni x dpt nak berfungsi dengan baik...badan terasa lemah mcm memikul beban yang berkilo2....tapi kerja adalah sangat2 banyak...research perlu diteruskan untuk menyiapkan paper conference di Surabaya...ada lagi bape hari je lagi..tapi otak x dpt bergerak dengan baik..jadi idea pn xde...bila badan terasa lemah..penyakit malas pun datang...tolong!!!!!! saya x boleh ada penyakit malas tu sekarang sbb kerja adalah sangat banyak sekarang...

need some refreshment dan hiburan agar saya boleh membuat kerja dalam keadaan yg happy...saya juga memerlukan persekitaran di mana org2 disekeliling saya mengulangkaji or menyiapkan thesis or menyiapkan paper..agar saya terasa daya saing dari mereka..environment saya skrg adalah sangat2 membosankan dan menyesakkan kepala...saya perlukan environment mcm waktu belajar degree n diploma dulu..environment master ini adalah sangat2 tidak syiokkkkkkkk...

okeys nanti dh de mood saya cite pasal entry mother's day..mngkin akan digabungkan sekali dengan entry birthday babah saya or father's day..

patut nye bulan ni adalah bulan yg happy bg saya sbb birthday saya dh semakin hampir..tapi sy merasakan bulan ini adalah bulan yg stress dan membosankan...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...