Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 12, 2011

Orang Berbisnes Dia Pun Nak Bisnes Gak..

hari ini kita buat entry geram je la... okeys..sorry sangat sebab mood tuan nye umah nie dh kelaut dah hari ini...azie cukup pantang bila orang masa nak minta duit sms, call bagai..bila kita dh bank in kan duit dia senyap sunyi je..ermm boleh bg tau x atleast duit tu dh masuk ke..thanks ke..aku ni berkejar2 la pagi ni nak transfer duit..

hmppp mmg selalu macam nie..bila time aku order barang ada dia berlari2 pergi pos?xde nyer...kang lg 1 minggu or dua minggu kalau aku x ingatkan blk or tanye..mmg sah la barang tu x berpos..ada sekali tu sampai 3 minggu..at least reply jgn buat aku confident je ingat barang tu dh berpos dan tetiba adik aku cakap x dpt2 lagi...

itu lah orang nak berbisnes ko pun nak berbisnes gak..dari dulu ko mmg macam nie..setakat hangat2 tahi ayam..aku mmg tunggu nak kerja je nie..then lepas tu aku nak join sendiri tp under org len..skrg nie sbb aku x de duit yg cukup je tuk join sbb nak dptkan harga member..for now aku maafkan ko...tapi buat bisnes tu biar la betul2..impian dan cita2 kemain lagi tinggi..tapi kalau dh bisnes mcm nie..simpan je impian dan cita2 tu dalam poket...


pic credit to pakcik google....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...