Tuesday, March 8, 2011

HAISHHHHH!!!!!!!!!!!

Betul lah kata orang...kalau nk mulakan hari tu biarlah dr pg dh elok...nt sampai ke petang mood nyer pun elok....tp klu dh bgn pagi mood dh x elok..sampai ke petang la mood nye pun x berapa nak elok....


haishhhhh...nie azie nak share satu cite la kn... de la sorg mamat nie dia yg serabut..alih2 pg2 buta dh kata azie yg serabut...huh kalau x kerana makcik azie yg suh kejutkan mamat nie bgn pg...dh lama dh azie x kejutkan...org dh kejut leh plak marah2 n maki2 org...dia yg serabut..pastu nk kata aku ni merimaskan n serabut...Ya Allah jauhkan lah azie dr perangai yg seumpama itu...kesian okeys kat makcik azie tu..dh la single mother...

pastu x berhenti di situ je...ms azie nk signal masuk highway nk g UTM de plak kete blm saga JMN**** tu x bg azie msk simpang highway..padahal dia nk terus je kot...dh lah bw kete lembs sgt2...mmg la buat azie sakit hati...then kat highway nie de lagi satu persona nie pun bw kete lembs sgt2...then x bg org potong dia...kete blkg azie smua dh besar kan lampu pun dia x nk ketepi...then bila dh ketepi boleh plak tunjuk jari tgh dia kt azie...eh apa hal plak kan...ko yg bw mcm kura2..mmg la diorg nie kan... xde adab langsung

itulah cerita nyer yang membuatkan azie rase sakit hati n sengal je sepjg hari nie...spoil betul...buat azie ilang mood..dh la x sihat...mmg diorg ni x g sekolah...klu g sekolah pun sbb x (pandai2 lah isi sendiri yek).... :(






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...