Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 22, 2010

Ada Apa Dengan Cinta Facebook

hehehehehe ala2 tajuk citer indon yang dulu2 popular tu..ala yang dian sastrowidoyo (erk betul ke apa yang saya eja nie) dengan nicholos saputra...ermmm best kan cite tu..Ada Apa dengan Cinta..hehehehe..saya ingat lagi saya ngan kengkawan saya masa tu zaman belajar diploma dah nengok citer tu awal setahun dari wayang..hah?mcm mana plak minah nie leh nengok awal setahun..ala dulu2 kan zaman vcd..kitorg beli vcd...vcd kan dh kuar awal..tp mana de translate smua tu...mentah2 or bulat2 kitorg dgr sebiji2 diorg cakap dalam bahasa indon...yang lg x leh lupa, bila nak pahamkan pe yg diorg ckp tu masing2 ,lekapkan telinga kat pembesar suara..yek dulu kitorg pakai pembesar suara sbb since umah sewa x de vcd player so kitorg menonton dekat PC je..yang lg x leh blah nye bila masing2 duk menghafal lagu2 dalam cite tu..aduishhh siap hafal step joget tu...hahahahaha..kenangan-kenangan kan...erkkk kenapa rasa macam dh lari topik je nie...

okeys2 berbalik pada tajuk asal..'Ada Apa Dengan Facebook'..apsal la skrg nie ramai yg x leh benti main facebook?sbb facebook menghiburkan, menceriakan hari anda, menemukan kawan2 lama yg dh lama x jumpa dan facebook juga melalaikan..huhuhuhuhu..skrg saya de lah sgt2 teruk sbb addicted dgn smua game dalam facebook nie, bermula dari farmville, petville, pet society, zoo world, hotel city, restaurant city dan mcm2 lagi lah..x terlarat nak taip....hahahahaha alasan betul la kan...sampai la yg terkini treasure isle...aduhhhhhh saya pun x tau apa nk jd dgn saya...tapi sronok bila nak kene bg gift and accept gift..tu yg best tu...tp saya kene stop buat sementara waktu sbb kene focus pada study saya...huhuhu..penangan Facebook adalah sgt2 kuat...tp yg pelik nye..bila kat umah x nak plak main kan..ujung minggu boleh je x main Facebook..pelik la kan..ke sebab malas nk on laptop..kalau kat lab nie kan PC dh terpampang depan mata..tu yg rajin tu...huhuhu rajin main Facebook bukan uat research..sila tumbuk saya sekali untuk menyedarkan saya... :)

okeys itu saja laporan saya pada hari ini..hingga ketemu di lain hari dan waktu...bye....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...