Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 21, 2010

Down...

Apa yang korang rasa bila setiap coding yang korang buat selama ni salah n korg kena restart blk buat dr awal?

Saya rasa kecewa dan a little bit down..tp saya tau saya kena bangkit juga n teruskan perjuangan saya sbb saya kena abis kan master saya ujung tahun ni atau paling lambat pn pertengahan tahun dpn...dan saya kene writing paper tuk conference...de 6 conference yang menanti..jd saya kena berusaha lebih sikit..saya kena jadi org yg kuat..saya x leh lemah dan malas...saya kena fikir kan mama n babah saya yang mengharapkan agar saya dpt habiskan blaja dengan jayanya...saya akan berusaha lebih lagi..dan x kan menoleh kebelakang lagi mahupun berhenti ditgh jalan...walaupun pada satu ketika dulu saya pernah rasa menyesal kerana amik master by research..tp saya tau setiap yang berlaku pasti de hikmah nye...dan ini jalan yang sy pilih demi masa depan saya..so saya x leh nak menyesal tp saya harus kuat..walaupun org di sekeliling saya x support saya mahupun mengkeji BI saya...apa saya heran...yang penting saya akan berusaha..dan terus berusaha hingga saya berjaya mendapat master saya...

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku, berikanlah hambamu ini kekuatan akal dan fikiran agar dapat menyiapkan coding ini agar master ku berjalan dengan lancar, Amin"





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...