Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 1, 2010

Kaunter Pertanyaan

Tlg la…saya ni bkn la kaunter pertanyaan…keje kaunter pertanyaan pn x pernah…aduishhh

nape la duk tanye saya soalan2 yg dh sah2 sy malas x leh nak jawab….boleh x g angkat tepon n tanye sendiri org yg incharge benda tu…bkn setiap ms pn saya boleh menjawab n menjadi kaunter pertanyaan bergerak bg semua org….saya pn hanya la manusia biasa yg lemah lagi hina (ececeh…ayat x tahan betul)…sy pn kekdg x tau pn sgt psl smua maklumat…tp saya ada inisiatif sendiri dgn mengangkat punggung dan pergi ke tepon kemudian mengangkat ganggang dan mendial no tepon kemudian tanye pe yg sy x paham..bkn sesetgh2 org yg hanya duk kt kerusi n membesarkan punggung goyang kaki dan tau2 informasi tu sampai terus kpd dia...


 

TOLONGGGGGGGGGGGGGG LAHHHHHHHHHHHHHH jangan sampai saya muak satu hari nanti br tau…ermmmm bosan betul la…nama pun smua student master tp semua nye pemalas sgt2…


 

p/s: okey la nk g tlg check paper kwn nt2 sy smbg story k







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...