Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 15, 2010

Sindrom

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

wah2..rajin nye saya minggu nie mengupdate blog...nape yek rajin sangat nie...ish rajin betul anak pak dollah & mak leha nie....uishhhhhhhh rajin nye dia....hahahahahahahhaahaha..uit rajin mengupdate blog saje buat pe...tp malas nak study...aduishhhhhh pe la nak jadi dengan anak pak dollah & mak leha nie...blog kemain la rajin update nye...tp nak study kemain la malas....cuba bg penumbuk sekali baru nak sedar diri agak nye...

Dush..dush..dush..dush...amik ni penumbuk kt muka..malas betul yek saya nie...aduihhhhh...last week tension...minggu nie malas...minggu depan nak jd pe yek?harap2 rajin la yek...x suka la sindrom malas nie...memenatkan dan membuatkan saya bosan nie........tolong lah...tolongggggggggg pergi jauh2 yek malas...banyak benda yang nak kene uat nie...penat2...sbnr nye bila malas nie makin bertambah penat bukan makin enjoy pun...kenapa penat plak kan sbb bukan nye buat pe2 dh kata malas...penat sbb pe?meh nak list kan penat sbb pe....

PENAT
1. tergolek-golek baring
2. tidur nengok movie
3. surf internet (Facebook, murai.com, blog2 org, nengok adamaya,,cari paper)
4. pegi balik lab untuk surf tenet study

pe lagi ek? segala2 nye penat la bila malas nie...bkn makin relax....huhuhuhu

yg penting pergi jauh2 sindrom malas...shoohhhhhhhhhhhhhh...shoohhhhhhhhhhh...pergi jauh2..banyak benda lagi yang nak kena buat nie...

tp yang penting saya dah mohon asrama..dan permohonan asrama saya dah berjaya...
Yatta!!!!!!!!!! saya dapat kolej perdana....best nye dapat duk blk kolej masa degree dulu...xde kolej lain yg dapat tandingi kolej perdana nie...kolej perdana de best.. terbaikkkkkkkkkk

okeys la chow chin chow





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...