Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 17, 2010

Aktiviti Hari Sabtu

pg2 bangun dalam kul 6.30a.m then terus mandi dan siap2 untuk ikut parents g kota damansara...walaupun dalam mood bulan mengambang saya yang terakhir siap sbb saya yg terakhir buat keputusan nak ikut...mula2 malas sbb rase mcm nak sambung tido je...pastu fikir2 balik nak ikut la kan since kak jim saya drive kete sorg2...peneman la konon nye...hehehehehe..

kami pergi kota damansara dua kete sbb satu kete nanti nk tinggal kan kt worksyop favourite parents saya...since kak jim nak servis juga kete dia..tu yang dia ikut sekali...perghh mesti korg semua terfikir kan...nape la semata2 nak g repair n servis kete kena jauh2 dari nilai ke kota damansara...jauh tu bukan nye dekat...hehehehehe..okeys la since dah 27 tahun kami duk kat TTDI sana tu sebelum kami migrate..ececeh migrate konon..sbnr nye sebelum kami pindah nilai kami duk TTDI sana nun...so workshop yg kami g hantar servis kete nie kami dh kenal lama..dulu dia just makan gaji je kt bengkel kt TTDI tu..tp skrg dia dh buka bengkel sendiri...parents saya mmg xde la bengkel lain nak anta...kecuali kat uncle ah peng ni...kalau rosak kt bt pahat pun...akan betul sikit2 je kt bt pahat sana..pastu blk kl akan anta kat uncle ah peng nie...mmg patut dpt award customer paling setia nie..hehehehehe..ala lagipun uncle tu mmg bgs servis nye..so x salahkan kalau kite anta kat dia walaupun jauh...

Orang yg paling seronok adalah saya...sbb kalau anta kt kota damansara ni..ada can la saya nk minta nasi lemak nenek seksyen 14 pj tu..xpun g mkn kat TTDI..perghh nasi lemak kt TTDI tu mmg sedap...setakat nie saya mmg x leh terima sgt la nasi lemak kat area nilai nie...saya lebih rela x mkn nasi lemak kt nilai nie...mkn roti canai pun dh cukup...hehehehe..demand betul la saya nie..^_^...

pastu on the way blk nilai impian kitorg singgah sebentar kat nilai 3 sbb nak beli hadiah kahwin kawan saya...pastu blk umah makan pulut sedap yang dibeli kat TTDI ^_^..then after makan bungkus2 balut2 hadiah kemudian relaks2 jap..then zuhur masuk tunggu akak saya yg nk bw sy g majlis kahwin tu selesai solat barulah kami bertolak...lps dh mkn2 + amik gambar (sekeping je..huhuhuhu) terus g metro kajang sbb nak beli kasut..yes dapat rembat sepasang..next month aim nak beli lagi satu...since kaki saya size dinosour so hanya di metro kajang n jalan TAR je la yg de size...lepas tu beli bahan2 nak buat dadih with nata de coco..pastu terus balik umah...on the way nak balik call umah then diorg request nak ice cream plak..dh la singgah kat billion bangi sbb nak beli ice cream...kat nilai ni siang panas..tp mlm hujan la..alhamdulillah...

then dh sampai umah duk kejap...terus buat dadih nata de coco..pastu buat inti sardin sbb nak uat sardin roll kesukaan bapa saya..dah siap inti terus uli tepung...dan sekarang saya baru je selesai uli tepung tu yg terus mengadap laptop n berblogging...hehehehhe..penat nye..ingat nak mandi tp kejap2 lagi la...sbb penat sgt nie...nak tido pun de juga nie...

owh yek since saya minat sangat kat lisa surihani..esok saya akan pergi menonton cerita semerah cinta stileto....owh x sabar nak tunggu hari isnin ni..sbb nak nengok Adamaya...dan saya terkejut sangat2 sbb x sangka parents saya pun layan cite tu...^_^..mama saya cite yang babah saya kalau nk g surau kene tunggu cite adamaya tu habis dulu..aduishhhhhh dh parah nie...hehehehehe..apa2 pun layannnnnnnnnnn sbb lisa surihani mmg best dan terbaikkkkkk... ^_^





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...