Thursday, April 15, 2010

Konsert Ungu

Ada sape2 x yang nak pergi sini?macam nak pergi..tp macam x de kawan je...ermmm suka sangat dengar lagu2 dari ungu, kerispatih, hijau daun, d'masiv, letto n banyak lg la...mesti pelik kan saya duk senarai kan nama2 band dari indonesia je...ye la bkn x suka dengar lagu2 dari band2 malaysia ni..suka..tp lepas dua or tiga kali dgr dh bosan..sbb kdg2 tu lagu diorg x de maksud sangat mcm untuk main nyanyi je..lain la kalau band2 zaman dulu mcm search, wings, damasutera, spring dan banyak lagi..lagu2 diorg simple dan sedap tuk dgr...kalau band2 sekarang banyak yang menjerit dr menyanyi..huhuhuhuhu

Contoh lagu D'masiv-Jangan Menyerah...perghhh lagu dia tu maksud mendalam abis...kalau diamati dia nye lirik mmg benda tu betul...walaupun diorg duk ulang lirik2 tuk byk kali tp last sekali lagu tu tetap simple n de maksud yg tersirat...okeys x caya?g klik kat tajuk lagu tu dan dengar serta hayati lirik lagu tu...

ermmm industri muzik kita leh maju kalau diorg buat lagu sesimple yg mungkin tp de maksud yang tersirat..cth macam Aizat...lagu2 dia smua best n simple...lagu2 macam tu yg sedap untuk didengar...

okeys dh lari tajuk dr konsert ungu terus jd ceramah sbb menceceh byk sangat.....

ermmm hope de la kengkwan yg ajak g konsert tu..tp mcm takut pn de...byk keje pn ye...hahahahahahaha





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...