Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

Kau Bukan Saper2.....

Kau siapa?Anak Raja?Anak Tan Sri..Dato' Sri...Datuk n etc?Cucu kandung nenek aku ke?anak saudara bapa aku ke?Kau artis ke yang nak minta sponsor perkahwinan ko nie?...tolong lah sedar diri sikit...ko tu bukan siapa2 pun...hanya anak angkat mak ngah tiri aku....so buat cara anak angkat..jangan nak berangan boleh minta apa saja dari kitorg....bila nak minta sponsor barulah ko kenal kitorg nie ek...kalau x, keje ko mencuri duit nenek and mak ngah tiri aku jek....ko ni mmg muka sponsor betul la...ishh geram betul la...kalau berjumpa dgn kau depan2 mau aku sound kau nie...ko x sedar diuntung betul la...nenek n mak ngah tiri aku dh layan kau mcm permaisuri dan kitorg yg biological cucu pn x dilayan mcm kau...kitorg dipinggirkan...sekali ko nak kahwin kitorg kene sponsor?aduisshhhhhhhhh please lah...jangan nak buat lawak dengan aku k....

dah lama mendambakan kasih sayang seorg nenek after tok mama n tok babah meninggal..tp disebabkan ko, nenek aku x pandang kitorg...x pandang langsung k...huhuhuhu...disebabkan ko juga sejak dari kecil kitorg mmg dipinggirkan, walaupun kitorg ni cucu sbnr...

so di sini nak cakap la sikit yek..jangan harap kitorg satu family nak sponsor perkahwinan ko...family betul ko pun de lagi..minta lah diorg sponsor...ini bila nk minta sponsor baru kenal family kitorg...aku mmg x kan bagi bapa aku sponsor kau sbb aku blaja master nie pun pakai duit sendiri...kau de hati nak minta kat bapa aku?hmmmm jangan harap...

p/s: bosan dengan manusia yang x reti berusaha untuk mendapatkan kesenangan sendiri......





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...