Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 16, 2010

Turn It In

pernah dengar x?kite pn x pernah dengar..baru pagi td la dengar...itupun sbb g workshop turnitin...apa tu TurnItIn nie?okeys ni satu software online la tuk kite tau sama ade keje kite ni plagiat org nye ke x...kire nye nak cr originality la pada keje kite nie...okeys since saya ni student master...jadi originality tu mesti ada baik untuk paper mahupun thesis...tapi yang lebih penting thesis la kan...so nak dijadikan citer kami ni student2 Universiti zaman skrg nie kenalah cari origanility..x boleh dah copy2 pastu paste..nanti dipanggil plagiarism...then nanti xleh nak grad...huhuhuu x nak...so td dh g workshop n dh dpt id n psswd tuk sy check segala keje yang saya buat supaya de originality nye sendiri...

tadi saja gatal2 check paper yang saya writing..yes hanya 20% je ayat yg ada sama dgn researcher2 sebelum ni...tp kan de tu saya x amik pn dr paper tu saya amik dari paper lain..tp diorg detect saya amik dari paper tu..susah juga ek mcm nie...hehhehehehe...nk kene cari paper byk lg la nie supaya nanti xde la yg ayat nye sama dgn ayat yang saya buat...hehehehehe sronok nye la....

alamak dah kekeringan idea la...sbb skrg ni sambil nak tulis sambil tunggu adamaya loading....waaaa bila adamaya dh start terus idea ilang yek...ye la sbb nak g berangan jap jd lisa...hahahahahahahaha





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...